12/12 - 18:26

Hej, ska försöka mig på att göra detta till en fin blogg. Vilket var svårare än jag trodde :D , men jag har lång tid på mig ska inte vara på Lussebion med Alex föränns kl 23.30. Nu ska jag fortsätta hålla på och fixa med den här :)

Egentligen skulle jag tagit tåget ner till skåne idag, men det blev tyvärr inte så för jag är fattig. Jag och clara som skulle ha så kul. Men det kommer fler gånger och vi ska åka till malmö och vi ska shoppa och jag ska ha mycket pengar. För nu när jag tydligen har börjat betala skatt så måste jag jobba mer ju :D



Jag gjorde mitt bästa och nu är jag trött på alla kod/stilmallar och skit. NU ska jag sova så att jag är pigg och orkar kolla på alla filmer inatt :D

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0