1/4

April April härliga April :D
Jag hoppas alla har varit ute idag och kännt på det otroligt goa vädret !

Jag vet att det var längesen jag skrev men nu gör jag det, :) Igår var jag i skolan sen åkte jag hem så kom Julia så gick vi runt lite och pratade skit som vanligt ;) Sen åkte jag med henne till råslätt. Så kom Jonny, Linn och William och hämtade mig så åkte vi till Ulricehamn (?) haha. Där chippade de Jonnys bil, vilket jag inte har en aning om vad det är men det gick fortare hem än dit iallafall ;) Jag och Linn var inte så värstans intresserade, vi pratade och höll oss ifrån bilämnet.

Idag vaknade jag upp hos William och åkte till skolan då hade vi novellsemniarie. Förväntade mig värsta utfrågningen om boken Kalocain av Karin Boye men jag fick den enklaste och kortaste frågan av alla. Då blev jag glad, mest eftersom jag inte läst boken och för att jag var trött ;)
Sedan hade vi öfa dirr efter och eftersom det ungefär är den skönaste lektionen av alla så satt vi mest och gjorde ingenting. Känns det som iallafall fast egentligen ligger vi efter som bara den ;) haha.

Ikväll första final matchen i hockeyn, och jag ska jobba! Hur surt är inte det på en skala. Det gillar jag inte usch, nej.
Imorgon så är det Tordag och en mycket bra dag, men jag ska hinna med rätt mycket. Måste till banken, sen måste jag skaffa busskort, sen ska jag ringa syster och se om hon vill träffas. Vi får ju inte glömma bort varandra nu :) Sen ska jag även fixa kläder inför helgen för då blir det träningsläger någonstans i landet, kommer dock inte ihåg vart.

Lov nästa vecka! Så jäkla skönt, men inget slappande. Jag har minsann sett till så att jag får jobba lite också. Men sen blir det till att umgås med vänner och allt vad det innebär ;D

Får även passa på och tacka för lördagskvällen, först hos alex och kolla på hockeyn. Sen vidare till Josef på fest, vilket kasnke inte blev så lyckad. Men mestadels var det kul :D
 Syster. <3

CHAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0