27/4 - 09

Måndag, cirkus första måndagen i skolan på fyra veckor. Kändes lite weird men det var ju bara kul egentligen. Helgen var hur kul som helst!

I fredags var vi hos Klara och grillade, pimplade cider och vin och hade allmänt jäkla trevligt :D Sedan åkte vi inåt mot stan och jag, julia och linn hoppade av vid vätterstranden där vi spenderade resten av kvällen med väldigt trevliga människor.

I lördags vaknade jag och Julia hemma hos min far och köpte frukost (panpizza, haha) sen åkte julia till Decha och jag åkte hem. Sen bestämdes det att vi skulle till Eve och grilla och så blev det också. Sen åkte vi till Barnarp, La Cardinale puben ;) Förbannat kul med dans, dricka och roliga människor. Jag vågar nog säga att alla tjejer som jag kom med hade förbannat roligt, och det är bara bra !

Sedan igår så sov jag exakt hela dagen ungefär och var jävligt sliten. Sen smsade jag med Ola och då så bestämde jag mig för att åka och träffa han, Lollo och Alex. Sen ringde Jonny till min stora förvåning men det var ett trevligt samtal som jag behövde :D Tack, haha.

Idag var jag hos tandläkaren, förväntade mig att få sitta och vänta i en halvtimme sen att undersökningen skulle ta runt 40 min. Men de tankarna fick jag ju ge upp totalt. prick kl 15.00 ropade de in mig och jag satte mig i stolen och han slängde in kamera grejen i munnen och sedan slängde han på den där goa banangrejen som jag absolut älskar. Sen sa han , japp då ses vi om ett och ett halvt år. Så klockan 15.14 låste jag upp cykeln och drog mig hemåt, mycket förvånande att jag inte blev överkörd då jag mest åkte och tänkte på banansmaken i munnnen :) fett najs !

Nu ska jag plugga, sen blir det träning. Ha´t <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0