5/4

God eftermiddag.
Segis dag idag efter en trött kväll igår. Först gick jag hem till Oliwer som bor cirkus 300 m ärifrån, smidigt och bra. Då var Ralle där också och det var roligt för han har varit i Thailand i två veckor och han var jätte brun och jag blev jätte avundsjuk :) Sen åkte Ralle hem och skulle äta då ringde Johannes till Oliwer och frågade om vi ville med på fest. jamen självklart sa han då. Så hämtade han oss så bärde det av till Hovslätt och där var vi kanske i bara två timmar sen höll jag  på att somna, och oliwer var också trött så Johannes skjutsade oss till Mcdonalds och sen gick vi därifrån hem till Oliwer och kollade på Jarhead, sen gick jag hem vid halv 1 och sov lite. Sen vaknade jag av att jossan kom. Så pratade hon och jag lite, sen gick vi och la oss.
Idag då så har jag inget på programmet förutom att gå förbi morsans en sväng och hämta lite mer kläder. Får se om jag stannar och pratar lite med henne också, lär ju inte få gå därifrån annars (eller?) . HAHA

Ikväll blire hockey med Alex och Oliwer, niiice :D

Hörs sen eller liknande. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0