8/4

Hejhopp

Ganska regelbunden uppdatering nu, det tycker jag är bra gjort av mig. Kanske mest i brist på saker att göra såhär på lovet när man är sjuk och allt. Idag har jag inte gjort någonting förutom att städa och diska här hos min käre far, sjukligt uttråkad må man vara om man gör det tredje gången denna veckan, ajaj.
Ringde till Spjuth från jobbet och han försöker få med mig på Coustom Motor Show ( rätt stavat? ) Men det blir inget med det då en biljett kostar två hundra kronor, och de pengarna är det lika troligt att jag skulle få ihop som att något otroligt skulle hända, ( kom inte på vad ! Fan ) 

I helgen blir det jobb på Lördag och Söndag men eftersom det är lovets nästan sista dagar så lär ju inte det hålla mig hemma. Det blir nog också till att packa väskorna igen och åka till mor. Även att jag älskar att bo här så klarar man det bara en viss tid då det är trångt och jag tror att min mamma låter min frånvaro gå ut över Jossan och Hasse, vilket inte alls är bra. Men vi får se, blir i vilket fall en "släktmiddag" på fredag, hon ville jag skulle komma hem efter den men det orkar jag inte. Som tidigast på måndag isåfall om det går smärtfritt igenom fredagen. 

Nu ska jag sova, får se vad som hittas på imorgon kväll. Är ett stort frågetecken just nu men något blir det. 

 Hörs senare eller liknande, <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0