14.40 en torsdag

Hej tillbaka till skolan och de normala rutinerna.

Massa saker som hänt under sommaren, tex. Jag blev myndig ! Lärt känna nya roliga människor, på nyas roliga sätt ;)
Jag har också hört saker som kanske skulle göra mig ledsen men det händer för mycket bra saker nu för att jag ska orka bry mig, och det är bara bra.

Skolan iår kommer inte gå annat än galant, jag har redan kommit in i att vakna på morgonarna och komma iväg i tid. Det hände inte många gånger förra året. Ikväll ska jag jobba, jag jobbar numera som restaurangvärdinna (servitris) på scandic, det är riktigt fint.

Jag, julia, sofia, angelica, tilde, lisa och några till funderar på att boka en resa till Grekland den närmsta veckan. Hade varit så jävla kul att åka bort ett tag. Dessutom skullé vi ju ha så jävla kul när vi väl var där också så klart.

Nu ska jag sova lite innan jag ska åka och jobba, sen på rasten kör jag mitt vanliga race och ringer till Spjuth med planerna för helgen, sånt vill han alltid höra ;)

Natti, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0