- Kan du berätta om fortet bakom dig?

På fredag ska jag, Julia, Petra, Sanna och en ännu inte anmäld person åka till Ullared :D Ser väldigt mycket fram emot. Roadtrip med mig som förare ofc, sen ska även några från Petras klass dit, så det är våra lunchkompisar :) hahah. Jag och flickorna kommer ha väldigt roligt, och göra sådana klipp som är värt att visas på televisionen, WO.

Just nu sitter jag och studerar astronomi, man vill ju trots att det är så tråkigt ta studenten ;) Imorgon prov först i filosofi senare på dagen i astronomi. På något konstigt sätt känner jag mig säkrare på filosofin, vilket är konstigt eftersom jag inte ens kollat igenom det som vi har prov på :( Men det hinner jag innan jag somnar!

I lördags firade vi Julia, drama drama drama. Alla verkar lite lättretliga och bittra nu. Kanske beror på årstiden? Hoppas det för ni vet ju vad man säger om bittra människor..

Bilder kommer senare.

Nya låtar i mina hörlurar:

Justin Bieber - One time
Cesca - I did it again
Jay Sean - Do you remember



Hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0