00.00 - Önska

Jag tror inte på sådant.

Lång dag i skolan idag, men det var roligt. Var pigg och alert och hade sovit hela natten, det är en bedrift i sig.
Just nu ligger jag och kollar på CSI, innan dess var jag i/på (?) Smedjehov och kollade på hockey. Dalen vs. Skillingaryd minsann. Jag tror dalen vann, när vi åkte därifrån i slutet av andra så stod det 5-0. Jag var där med Jimmy, Lollo och Tummen. Vi hade roligt, men Jimmy är dum, Tummen också :)

Imorgon ingen skola, för att vi har bara filosofi och folk ska bara redovisa och det har jag redan gjort. Så soova.

På fredag kommer Clara! Då ska hon och jag ut :) Ser ut som det blir ett trevligt tjejgäng som ska ut, det är najs. Sen på lördagen så ska Hans firas stort , man fyller ju liksom bara 50 en gång i livet.. Hm precis som alla födelsedagar. Då ska Clara och jag vara chaufförer åt alla de äldre. Mor har däremot sagt att jag får ta betalt och behålla pengarna, vilket kom helt oväntat.

Nu pratar jag med Petra på msn, vi har väldigt konstiga, egendomliga och rentutav skumma konversationer ibland. Hade jag varit folk hade jag trott att det var något fel på oss :) Men det är så det ska va! Just nu pratar vi om Petras fina jacka, och nya mascara. Kallar henne raring och skriver haha med stora bokstäver ifall det inte uppfattas som att det är roligt. Vi ska tydligen även boxa någon som heter Peter, han ogillar Petras kärlek till pulkor. Men det gör jag också? Vem kan älska en pulka? Dom är fula och fula. Men jag är en bra vän så jag stöttar. Men hon får aldrig med mig på en pulka bara så hon vet :)


NATTI! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0