Jul

Hej allihopa, hoppas ni har haft en bra julafton :D
Min har varit exakt som förra året typ. Jobb på morgon/förmiddag sen stressa hem och göra sig iordning sen till kusinerna. Nyss hemkommen och ska krypa till kojs för imorgon blir det även då jobb :) Sen på kvällen blir det rajtan tajtan, har ju ett födelsedagsbarn i vänkretsen, eller rättare sagt två. Men jag kan ju inte hinna med allt.

Fick inte så många julklappar då jag mest önskat mig pengar. Men min mor som försöker, hon vet inte att man köper inte kläder i present. Jag har sagt till henne hundra gånger, presentkort/pengar eller inget alls. Jag hatar att se hennes besvikna min när jag frågar om hon sparat kvittot :(

Alla taggar vi morgondagen, nu måste jag sova :D

Natti <3

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha förstår dig precis, fattar inte vad mammor har för smak på kläder xD

2009-12-25 @ 01:02:52
URL: http://tanjagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0