Julrea

Idag ska jag och Alex gå på staden och köpa upp alla våra välförtjänta julklappspengar :D Det är så roligt, det enda med denna dumma högtiden som är roligt. Sen ska vi till a6 också, så för att istället åka ner olika dagar så kör vi allt på en dag, för vi orkar det :) Vi är stenhårda och jag ska inte ha ett öre kvar. För då har man inte gjort det rätt.

Igår var vi i Julias stuga, jag, Julia, Lisa och Emma. Vi hade trevligt, spelade geni ochnågot annat spel som Emma hade med sig :) De drack och jag var körduglig. Det blev lite knepigt ju längre tiden gick och mer skratt också. Shiet kul.

Nu ska jag börja göra mig iordning. 10.26 - har inte varit uppe såhär tidigt på as länge,

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0