Paranormal Activity

Jag skulle vilja avråda folk från att se denna filmen. Speciellt om man inte tror på spöken.

Folk som känner mig vet att jag inte tycker att det finns något löjligare än skräckfilmer, jag har ett STORT problem med spöken, brunnar, monster och whatever. Min vanligaste reaktion är oftast att jag asgarvar åt allt i filmen som är så patetiskt :)

Men denna filmen var annorlunda. Först tryckte Julia i mig att det var en sann historia, jag trodde henne och jar vet inte varför. Kanske för att hon så jätte gärna ville se den. Hursomhelst betalade vi och var på väg upp för trappen.
Då brister Jossan ut - Jag har tre sexor på biljetten!
Alla vet ju att 666 är djävulens nummer. På Josephines biljett stod det Salong 6, Rad 6 Stolsnr 60.

Vi gick iallafall in i biosalen trots Julia tyckte att vi skulle byta. När vi kommer in dit och reklamen starter märker vi att vi är ensamma i den förbannade salen. Det var inte läskigt till en början, det var nästan roligt. Att vi skrämt upp oss själva så pass :D
Sen började det,och jag blev skrämd som faan. Det var inga sådana typiska skräckfilms grejer, det började med skuggor, ljud, fotsteg och smällar. Sen helt plötsligt drog den ur henne ur sängen och släpade henne över golvet utan att man såg han. Medans hon ligger och skriker. Det kändes så in i helvetes äkta. FYFAN, på vägen hem sen sa jag åt Jossan att bränna upp sin biljett. Jag gjorde det också för säkerhetsskull. Julia sparade sin och Ettan blöev besatt och betedde sig underligt ;)

Jossan sov iallafll här inne inatt och vi låg och kollade på Speed Racer o två timmar, så vi har inte sovit så mycket. För Jossan drömde mardrömmar och jag sov som en stock. Så jag var visst inte så rädd efter den  filmen, tack Speer Racer.

Nu skola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0