18.09 18/2

Nyss vaken på ett ungefär. Jag är så jäkla trött hela tden det är as jobbigt. Vi skulle haft träning idag på Rosenlund men eftersom jag håller på att bli sjuk och jag är helt död så skickade jag sms om att jag inte skulle komma. Fick nget svar så det menas med att han blev sur :)

Trevlig vecka i skolan än så länge. Har gjort upp planer inför helgen så att det inte blir alltför rörigt ;) Men en uppdatering av det kommer sen :D

Imorgon torsdag, är en hyffsat kort dag med en pytte sovmorgon. Måste påminna mig själv om att hinna gå till Karista och beställa tid. (:

Nu ska jag fortsätta sova , eller inte för nu såg jag att Jerry Springer började nu haha :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0