5:e dagen :D

Nu sitter vi och tittar på Seinfeld, det är lite småkul faktiskt :)
Pratade med Julia innan och vi diskuterade ett och annat, det var längesedan men det behövdes :D haha. Pratade även med William, om lördag. Då han följer med på en så kallad släkt träff. Min morbrors fru har nämligen fyllt år och då ska ju självklart alla samlas. Så när vi kommer hem cirkus kl 8-9 så kommer han och hämtar mig hos alex så åker vi hem till mig så jag får göra mig iordning sen åker vi till dem. Där kommer William snabbt inse varför jag är orolig , haha! Stackarn, saknar honom :)

Imorgon är sista åkdagen. Då har vi värsta planerna om svarta backar och att vi ska åka i alla 40 backarna som finns på detta stället. Det ska bli intressant att se hur det kommer gå, troligen åt skogen (bokstavligt talat) . Senare på kvällen blir det Night Club med coverbands ;) hahaha.

Nu blire CSI innan läggdags sen kommer jag att sova som en stock. Vi var nämligen ute och körde sopsäcksrace innan. Det tar på krafterna vill jag lova.

Nattinatti. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0