Back in the days (:

Imorgon blir det som det var innan , utan konstigheter. Bara vänner som umgås :D Imorgon kommer ioförsig några nya också men de är trevliga och roliga, och kan inte sabba den känslan jag känner inför imorgon (det kan inget) förutom mitt urtråkiga jobb kanske.
På tal om mitt jobb så hatar jag Scandic, blä. Allvarligt talat så ville jag gå och dränka mig cirka tre gånger ikväll xD haha.

Har ett meddelande till Klara också , :D Gullet din dröm kommer aldrig gå i uppfyllelse, sorry att det blir jag som måste spräcka bubblan (: men det är sådant jag lever för, moahaha. Men jag älskar dig iallafall <3

Julia  <- äckligt längesen, men vi är så smååå haha :D

Hejpåett.


Kommentarer
Postat av: klara

buhuhuhuhu! :'( det kommer den visst det!!!!!

2009-02-20 @ 11:19:49
URL: http://klararognstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0