IDRE 4:dagen :D

Det går inte fort men det går långsamt :)

Jag saknar min säng, dessa sängar ger mig ont i ryggen och nacken. Ajaj. Men nu fick jag precis höra från min kära syster att Hans har tagit över min säng och då vill jag inte komma hem föränns lakanen är bytta och täcket tvättat! Jag fattar inte hur den människan tänker... BAAH.

Idag har iallafall varuit en strålande skiddag. Solsken, -18 celsius och trevligt sällskap. Ett minus är väl alla otroligt dumma människor ute i backarna som tror att det äger dem. Banne med sådant tål vi inte :)
Jag och Alex har skämtat om att vi är sådana "Liftunderhållare" , när vi skulle ta liften från nordbackarna så sa vi att vi skulle hoppa av på den första avfarten. Sagt och gjort men vi visste ju inte att det skulle vara en sådan isbana när vi hoppade av. Först åkte alex i backen sen kommer jag halvspringandes och skriker -Hur gick det !? Sen pang Ida i backen. Samtidigt som folket i liften skrattar värmebyxorna av sig. Det gjorde ioförsig vi också, men ont gjorde det.

Imorgon torsdag ska det bli lite sämre väder än idag, kallare och blåsigare kanske snö. Men ändå härligt :D

Nu sova i den mest obekväma sängen någonsin, som sagt jag saknar sönder min säng :(

Natti. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0