Kul helg.

I fredags så åkte jag, louise och jesper hem till jesper för att färga håret på mig och honom :D Först gjorde louise mitt hår, sedan slingade hon jespers. Bådas blev jätte bra tycker jag :D , sen gick vi hem till mig, och då kom klara så taggade vi satan med singstar ;D himla roligt. Sen mötte vi upp eve och jesper drog. Sedan åkte vi till huskvarna och hade så jäkla roligt.     
Tack för det tjejer :D

På lördagen började jag jobba kl 6-12 sen åkte jag och tränade på F/S med alex. Sen åkte jag hem till william och tittade på Transporter 3, eller titade och tittade, jag sov typ för jag var helt död :) Sen åkte vi hem till Lönn och tittade på tv, och jag sov igen hahahh.

På söndagen skulle jag jobbat men det blev inte så, för jag fick ett sms om att jag inte behövde det. Skönt kan man tycka men inte redan om man har gått upp och gjort sig iordning. BAAH. Så åkte jag hem sen kom louise och då åkte vi hem till lönn igen och lagade mat tillsammans med william och lönn, sen spelade vi kotten och jag och LOLLO ägde hahaha :D Jag har träningsvärk i magen så mycket skrattade jag :) Tex, som williams kommentar när vi snackade om varför vi skrattade så mycket. Så nämde jag att jag hade blivit puttade nerför en trappa när jag var liten och att det skulle bidragit till varför jag var som jag är. " Men du är ju för fan smart din idiot " hahah.

Idag i blev jag och klara blev färdiga med vårat geografi arbete så vi är lediga imorgon :D yeeeej. Jag ska sova sjuukt länge sen ska jag nog hitta på något. Träna kanske? :)

Nu sitter jag och tittar på Made och en familj som lipar över att de får träna och inte äta fett. Sjukt roligt.

Peace, love and soooul .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0