Sååå trött

Eftermiddagens, kom precis hem från en kort fast ändå lång dag. William sov här så åkte jag till skolan och hade administration, sjukt jobbigt och tråkigt. Det roliga var att jag var försenad och Louise lackade järnet men när jag kom dit så står lilla Lollo där ute. Så satt vi där och gjorde EXAKT samma saker vi gjorde förra läsåret, helt sinnes. Sen så skjutsade William och Abbe mig, Klara och Louise till biltema. För vi skulle ha något sorts studiebesök, inte alls så kul som det kan tänkas låta. Fast när vi märkte att vi kom dit för tidigt åkte vi till Mcdonkan och åt frukost typ, dvs varm coco :D

Sen tillbaka till skolan och ha Öfa. Fick göra allas lönekonton idag, himla tråkigt och jobbigt. Tog en timme haha. Jag hann aldrig hitta ett system för hur det skulle gå snabbast så det gick segt. Tur att Björn var tillbaka iallafall, jag gillade inte att vara chef. 

Om ungefär tre kvart kommer mina kära morföräldrar hit och ska fika. Det är meningen att hela min familj ska vara här, men mor jobbar, och Hans vet jag inte vad jag gör och det struntar jag faktiskt i, min syster är och åker skidor med skolan. Så hur kul kan det vara för dem att komma hit och umgås med mig som är värsta zombien. Sköen också.
 
Nu har jag iallafall äntligen gjort mina individuella val, det blev Eng C, Psykologi B och Astronomi haha.

Om tre dagar bär det av till Idre, längtar sjukt mycket !! Jag och Alex kommer vara grymma i backen :) Nu ska jag sova lite, så skönt.

Måste älska : Kavajen, äckligt snyggt med rätt accesoarer !

Peace, love and soooul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0