Sjuk.

Ska väl be om ursäkt för dålig uppdatering fast det har ju bara gått tre dagar så det var ju inte så farligt iaf :) Men det blir ändring på det nu eftersom jag ligger hemma och är sjuk, så jag har inget bättre för mig. Stackars mig, jag vet (;
Hasse som även han tröttnade på mitt gnäll igår sa att : ida du har influensan, tyst nu.
Men då får ju mor flippet så imorgon blir det vårdcentralen, yeeei.

Tittade precis på Wild Child den filmen är lite små söt faktiskt, äkta tjej film :) På tal om film, En Shopaholics bekännelser måste varje vettig människa se, boken is the shitness :D

Idag så vaknade jag klockan 11 av att William ringde för vi skulle promenixa lite, experimentera om jag blev piggare av det. Big surprise att jag icke blev det. Men han åkte igen iallafall för att jobba med sin bil, och jag då den lata ligger i min säng och lyssnar på musik och dricker vatten och knarkar alvedon. Love my life.

Nu ska jag försöka sova lite, för som vanligt när jag börjar bli trött och har tittat på tv eller datorn för mycket så börjar mina ögon svida, aj aj.

Natti , <3

Kommentarer
Postat av: ellinor

stackars ida :(

2009-02-24 @ 20:44:11
URL: http://ellinorsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0