Still sick

Nej, jag blev inte mirakulöst frisk under natten. Fan om man inte ens kan det hur ska man då kunna tro på andra mirakel och spektakel. BAH.

Men ett plus i taket är ju att jag ÄNTLIGEN hittade min USB sladd till telefonen, så nu kommer det bara strömma in bilder på Bdb , facebook you name it ;)

Eftersom jag inte varit i skolan på 3 dagar har jag en känsla att jag missat en hel del. Jag skulle uppskatta tips om hur man kommer ifatt utan att lägga sjukligt mycket tid på plugg m.m. sådant har inte jag tid med. Imorgon skulle jag ha engelska redovisning, muntligt spanska prov och en massa annat strunt. Men eftersom det är så synd om mig och jag inte äter något så vill inte mor att jag går. Gud välsigne henne, haha. Även fast jag mår mycket bättre idag så vill jag inte gå föränns jag orkar gå ur sängen. För det är en bra sak att kunna när man ska till skolan.

  Jag älskar dessa flickor :D


<3


Kommentarer
Postat av: klara

KOM TILLBAKA TILL SKOLAN NUNUNU!!!! jag saknar dig juu!

2009-02-25 @ 18:41:06
URL: http://klararognstad.blogg.se/
Postat av: lojsaN!!!

and we DO love YOU!

2009-02-28 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0