00:26

Tidig hemgång för mig ikväll, surt.

Jag och Alex hade ett HTH (Heart To Heart) snack innan bussen kom Sådant är bra att göra ibland, för många gånger och det blir lätt tjatigt ;) Vi pratade också om hur vi skrattade och om hur fult det var xD Vi hyrde även två filmer , Chasing Liberty och Confessions. Båda två Romantiska komedier typ, hyffsat bra :) Jag fick också låna bok numero dos i Twilight serien av henne, himla schysst :D kommer aldrig mer behöva köpa en bok, jag har ju min beloved alexandra ;)

Imorgon ska jag jobba, jag vill inte! Har verkligen ingen lust, har bara lust att sova och åka skridskor, bara för att det var så förbannat längesen.

Idag blev jag kallad för en mupp för första gången av Daniel, vad är en mupp? xD
 

Nu ska jag börja läsa ut den där boken , alex säger att tvåan är bättre så jag kan knappt vänta :D

Natti.


Kommentarer
Postat av: llluuuuuuuuullluuu

MUPP!:D

2009-01-12 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0