10/1 - 16:17

Morrn. jag vaknade för ungefär en timme sen. Har inte sovit såhär bra på hela veckan, underbart :D

Igår var jag och alex hemma hos henne och umgicks med hennes familj vi pratade om att jag och alex ville åka till idre på sportlovet och att det skulle vara smidigare om de följde med så slapp vi buss och sånt , hur bra som helst ! Sen snackade vi om hur vi skulle göra i sommar, för jag vill verkligen åka någonstans. Det ser inte ut som om mor har planerat något och ärligt talat så skulle jag nog hellre åka med mina vänner. Jag och alerx tittade också på min favoritfilm bland amerikanska action filmer, Spy Game med Brad Pitt bl.a. (:

Sedan åkte jag hem vid halv ett och så fort jag kom hem så börjasde jag läsa en bok som jag fått låna av Alex, många känner säkert igen den Twilight :D 
Jag vet att man alltid hör folk säga "boken är bättre än filmen" och det är lite tjatigt för det tar ungefär två timmar att titta på filmen medans en bok tar så mycket längre tid. Men om man verkligen gillade filmen Twilight så är det nästan ett måste att läsa boken. Jag somnade ungefär kl 5 på morgonen och då var jag inte ens trött jag kunde bara inte lägga ifrån mig boken men de slutade med att far tog den ifrån mig, haha.

Idag vaknade jag kl 3 och jag var glad och utvilad, himla trevligt. Det var meningen att jag och alex skulle åka skridskor idag men som vanligt ändrar vi oss i sista minuten :) Vi ska träffas ikväll och bara dra en film eller något, för jag ska ju upp tidigt imorgon och jobba, BLÄÄ. Jag vill inte, jag orkar inte men jag gillar att tjäna pengar :)

hejpåett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0