19/1 - 18:05

Hejsan

idag har varit en händelserik dag med massa skoj. Jag och luise diskuterade helgen och fyllde i varandras minnesluckor :D haha. Sen redovisade vi vårat projekt arbete som vi jobbat med i ett halv år ( två veckor ) om jönköpings kyrkor, duktigt kristet av oss (Y) haha. Sen gick vi på stan och tänkte vad vi skulle ha på oss när vi ska till Suzanas "kalas" hihi. Vi kom fram till vad jag skulle ha, men dock inte louise, men vi har hela veckan på oss :) Sen gick vi till Subway där träffade vi Sanna och Johanna Blom och då blev det ännu mer snack om helgen, förbannat roligt.

Sen nu kl 19:30 så ska jag pallra mig iväg till bussen och åka till träningen, blir nog soft idag med bara matchspel :D kulkul.
Imorgon tisdag så ska det till att gå i skolan och kanske fixa en arbetstid där på kvällen, om inte så vet jag exakt vad jag ska göra annars ;)

Hejdå hörni, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0