22/1 - 13:45

Morrn, morrn. Vaknade för cirkus en timme sedan och har gjort mig iordning och allt nu för skolan, kulkul. Hade läängsta sovmorgonen idag för jag hade inget språk (Y) as gott.

I måndags på träning gjorde jag något med min fot så jag fick åka till sjukhuset och röntga, fick sitta där uppe i fyra fucking timmar! Mamma orkade inte så hon åkte hem (schysst haha) Men de sa att det inte var så farligt bara att hur jag får det att läka så det inte blir fel. Så i tisadags gick jag till en sjukgymnast och vi tränade foten lite sen fick jag massa papper och lite smärtstillande ;) mohaha. Jaja sen var det skola med då, de ville jag skulle ha krykor och det lät som en bra idé. Men när jag kom till skolan så hade alla dom utan jag :( haha. Sen glömde jag bort dom och gick till en lektion och när jag kom hem så visste jag inte längre vart dom var :) Vilket sög eftersom dom hade varit bra att ha.
Men nu känns foten bra och jag tänkte till och med testa den på en runda runt munksjön ikväll :D

Bio igårkväll, Benjamin Button´s otroliga liv. Himla bra, grät en liten skvätt :)

Nu ska jag åka till skolan snart, ska äntligen lämna in svenska arbetet som skulle varit inne för x antal veckor sen.

Byebye , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0