29/1

Snart slut på januari, SKÖNT !

Go dag i skolan idag, hade matte och det flöt faktiskt på ganska bra. Sen hade vi engelska och jag och louise slet med vårat arbete ;) Sen hade jag spanska och jag,ralle och annapanna var jätte duktiga. Vi fick också tillbaka två läxförhör, VG ;D as bra.
Sen svenska då ville hon bara ha in Candide frågorna, och jag som inte ens läst boken, baaah.
 Men det ska inte vara inne föränns imorgon. Men jag ska även jobba ikväll så jag får nog ta lite av min sovtid för att svara på frågorna :)

Imorgon innan skolan ska jag och Petrus åka och sola, guwd så trevligt. Sen ska vi till skolan och vara duktiga på företagsekonomin och idrotten och louises nya favoritämne ÖFA (Övnings Företag) haha. Sen på kvällen ska jag och petra färga håret här hemma sen ska louise, alex och kanske även klara komma hit så ska vi umgås och ha trevligt :D

Sen lördag så ska jag jobba kl 06 - 12, lyckat ;)

Himla bra med studiebidrag imorgon, behöver lite cash just nu :)


Vi hörs, Peace, love and sooooul <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0