Torsdag

Den första riktiga skoldagen enligt mig, tråkigt, tråkigt.
Nu tog jag och lulu äntligen tag i vårat projekt arbete, det var på tiden. Jag och Louise valde att skriva om alla kyrkor som finns i jönköping, men då måste jag också säga att varken jag eller louise är ûberkristen haha. Även fast det låter som så när vi har värsta projektet om just kristna tron ;)

iförrgår på spanskan berättade jag för ralle om hur elaka vi lejon påstås vara. Jag läste igenom Jespers HelloKitty almenacka där fanns det sådana horoskop som beskriver stjärntecken.  Det stod att lejon bland annat var egoistiska, fåfänga och allmänt otrevliga. Det tycker jag inte att jag är ! Haha.

Börjar skolan alldeles snart så jag ska ta och dra mig till bussen , sen ikvällblir det arbete mellan 19-23 suuurt.

Hejpåett. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0