Sammanfattning av året och Nyår ;D

Jag är lite sen men nu den 8e januari tar jag mig tid att skriva lite om året som gått och hur min nyårsafton var :)

När vi gick sista terminen i ettan så kändes det mest skönt att man klarat sig trots all skit som hände där. Värst var Louises födelsedag, det var ingen tervliga dag att tillbringa på a6 eller hemma. Men grejen var nog den att det var ganska oundvikligt ändå. Sommarlovet var väl sådär, hyffsat väder men jobbade mycket.
Roligaste var Dalarna med jullan och Kroatien där jag lärde känna clara som jag kom att ha mycket kul med :D
 
Det roligaste och tråkigaste med att börja tvåan var nog att byta klass. Det är ju ändå kul att lära känna nya människor men ändå sakna de andra (petra typ asså, hhahah) Man kan ju lätt säga att både jag och louise har förbättrat oss i skolan och vårat skolarbete. Min kära mor lär få ett glatt hysteriskt utbrott när mina betyg kommer i sommar, för de kommer endast stiga ;)

NYÅRSAFTON! Ja, vad kan man säga. Förbannat bra nyår måste jag säga. Det började med att jag och alex var hemma hos henne och gjorde oss iordning. Sen skulle de ha lite folk över på fest och då självkart var jag och hon med en liten stund och vi fiskade till oss lite vin till maten tillome, tihi. Sen gick vi upp på hennes rum och dunkade lite musik sen drog vi iväg till Dalvik där vi skulle träffa Martina och hennes pojkvän. Sedan gick vi uppåt i Dalvik till en tjej som hette Emma där vi tillbringade ungefär 1 1/5 tim. Sedan bar det av till Tokarp där vi var fram till tolv slaget då gick vi upp på en kulle och jag svär att man såg fan typ hela jönköping. Det var så fint, haha.
Sedan träffade vi några gamla vänner, och vi åkte hem till alex och var hemma ungefär 3 - halv 4. Så var vi hemma hos alex eftersom alla var kvar och så dansade vi lite och hade allmänt förbannat trevligt :D

Just nu ser jag fram emot skridskor med alex pålördag ! Och att jag nästa vecka äntligen ska få se Changling med Louise och Alex som jag har velat se i evigheter. Sedan också självklart nästa söndag när det är skridskor för hela slanten med Petra, Sannö, Linn, och Lulu :D Så jäkla Najs. Jag gillar 09 skööen.

BAJBAJ

Kommentarer
Postat av: Linn

Yeaah I´ll be there :D

2009-01-09 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0