21/3 - 17:32 , pang i pannan

Mitt huvud gör förbannat ont nu asså. Idag när jag kom  hem från jobbet, en aning kinkig och en hel del aningar trött och skulle bara duscha sen sova. Så hämtar jag en handuk och pang så gick dörren till garderoben sönder, fast bara den hängaren som sitter där uppe. Så det stog typ upp på den där nere, jag säger oj och tänker att såhär kan det inte se ut. Så jag puttar tillbaka den så det ser någorlunda normalt ut sen går jag mot duschen och kommer på att jag fortfarande inte har någon handuk. Jag går tillbaka sliter upp garderoben typ eftersom jag blev trött på mig själv för jag inte kan komma ihåg en så enkel sak. PANG dörren flyger ut och träffar mig i huvudet. Så nu har jag världens fetast bula och ett jävla jack mitt i pannan. Det var tur att sängen stog bakom mig annars hade jag fått en till bula i bakhuvudet :) dumma mig, dumma garberob!

Ikväll ville jag göra något roligt, det blir inget med den saken. Är helt död och hoppas nästan på hjärnskakning så man får lite sympati, nu tycker ju alla detta är kul. Det är inte kul ! Kanske lite men det gör lite ont också :) Så jag ska nog bara ligga i soffan och dega. Skulle vara mycket gott med typ lite cashewnötter eller liknanade. Det är troligt att jag går till vip och inhandlar något sådant ;)

Nu ska jag lipa vidare , :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0