6/3 - 11:00

Det händer läskigt mycket nu asso, känns som om man inte ens hinner med hälften xD
Så därför tog jag ledigt idag för att försöka samla mig lite och ta nya tag inför nästa vecka, skit bra :D Plus att jag är sjukt trött kanske för att en viss William pratar alldeles för mycket i sömnen, fast det är kul för han svarar på tilltal :D haha.

Har hur som helst bestämt med Tobbe nu att jag ska gå till honom runt två så ska vi titta på film och tycka synd om mig för att jag är trött och hostar som en jäkla galning :) Jag vill se på Slumdog Millionare den verkar vara bra, alla säger det iallafall.

CLARA KOMMER IMORGON ! Herregud vad jag har saknat den människan och våra dr.Phil snack :D Vi ska fika på George och sen får vi se vad vi hittar på. Det är mycket troligt att vi inte kommer därifrån eftersom vi har 8 mycket händelserika månader att ta igen !

Nästa vecka spanska prov, kommer gå åt helvete men jag ska plugga satan på måndag. Nu tänkte jag gå och lägga mig igen för att sedan gör a mig iordning.

Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0