Sinnessjuk helg. SA

Go kväll igår, tillbringades med Julia och Alex samt lite mer folk i Bankeryd. Vi hade kollat buss och allt sedan, så sa de att "Vi fixar skjuts, stanna lite längre" . Så det gjorde vi, men skjuts fixades aldrig. Så vi tog morgonbussen klockan 06.03 hem från Bankeryd och mot stan. Alla tre på ett ungefär däckade på bussen, sen åkte vi med ettan och då åkte alex hem, och jag och julia åkte till shell. Där köpte jag en festis, Julia köpte korv och mjölk haha. Vi var hemma klockan sju och då somnade vi.
Sen vaknade vi vid två för att mamma bankade på dörren och skrek "DUSCHA, du kommer väl ihåg vart vi ska idag!?" . Jag dum som ett spån hade planer, och tänker igenom allt som kan tänkas hända idag. Nej det mest oväntade händer, vi ska till Eksjö. Det var jobbigt, men gick upp iaf och gjorde mig iordning. Så åkte jag dit, det var väl roligt antar jag.

Nu sitter jag och tittar på tv, inget roligt men väntar på Supernatural :)

Musik:
Eva Simons - Silly boy
Kesha - Tik Tok
Nickelback - If today was your last day
Busta Ryhmes ft. Estelle - World go round

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0