Den dagen, det problemet

Egentligen gillar inte jag uttrycket "Ta dagen som den kommer" men i detta sammanhanget måste jag använda det. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag slits åt tre olika håll och jag har bara mig själv att skylla.

Ikväll åkte jag, julia, alexandra och lisa på fest hos christer. Vi hade ganska trevligt :D sen åkte vi därifrån och eftersom jag är den enda av oss fyra som är fyllda arton så ville jag till centrum av olika anledningar. Så jag gick dit och de andra åkte hem. Så när man väl är där har jag skit kul dansar, dricker och umgås - som det ska vara. Sen händer det, det som INTE får hända, men som man ändå vet i bakhuvudet kommer hända. Pang i bygget och nu sitter jag här, djupt nere i skiten som det så fint heter på svenska språket och har absolut ingen aning om vad jag ska göra med mig själv.

Som Göran Persson så smidigt uttryckte sig "det här är ungefär lika upphetsande som att kyssa sin egen syster"
Jag håller med Göran, denna kvällen var ungefär lika upphetsande som att kyssa sin egen syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0