Deprimerande...

Värstans vad det känns som om alla är deprimerade. Det är definitivt inget roligt men man blir ju det själv också. Sen när det händer mig något bra så kan man ju inte gärna berätta det, då skulle iallafall jag blivit ännu mer deprimerad. Det är sorgligt.

Idag vaknade jag upp med inte en så farlig baksmälla men den kändes iallafall. Men ingen tid att tycka synd om mig, istället hade jag fått arbetsuppgifter. Såsom att plocka ur diskamaskinen, damsuga och torka golven. Jag var färdig på en halvtimma, det är det enda bra med att bo trångt. Sen gick jag och la mig en stund, som inte varade länge för då ringde Alex och tyckte att jag skulle följa med och kolla på hockeyn.
Vilket jag gjorde, det var jag, alex, oliwer och ralle. Vi hade faktiskt roligt först när vi diskuterade om hur konstigt det var att det är lagligt att sälja sex men olagligt att köpa. Oliwer höll inte med och försvarade sig mot oss andra tre :)

Sen åkte vi hem till Alex och spelade monopol. Jag vann :) Oliwer åkte ut först, då blev han arg. Sen åkte Ralle ut, fast jag gav honom sympatipengar! Oliwer skulle också fått men han var för stolt för att ta emot haha. Sen chillade vi, kollade lite film, hade lite heart-to-heart-conversations. Sen åkte vi, för skjutsade vi hem ralle. Sen åkte jag och oliwer mot stan. Där jag hoppade av och ringde pullan.

Dagens fråga från Alexandra är: Varför är killar så jobbiga?
Dagens svar från Ida är: Det är deras natur.

Nu ska jag sova och se fram emot en mindre deprimerande morgondag :D
Godnatt med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0