Frustrerande.

Det har varit en väldigt påfrestande och frustrerande vecka, så jäkla trött. Lovet passar PERFEKT!

Idag har jag haft uppkörning, och nej jag klarade det inte. Jag slarvar och jag vet exakt vad jag gör för fel men ändå så händer dom. FAN. Men nu så ska jag lugna ner mig lite, jag hinner inte med allt som jag vill ha ordning på. Först nu ska faktiskt skolan komma, allt annat får vänta :)

Idag blir det chill, lite skolarbete sen bara slappa. Ska även förbereda mig för ett prov imorgon, sista skoldagen pch prov. WOO tajming.

Helgen lär bli najs :D Mor åker till Göteborg på fredag, så då ska jag umgås med Julia och Alex. Vi kör nog lite förfest här och sen utåt :) Sen är det lov och då blir det jobb och så ska jag till försäkringskassan och kanske kamma hem lite extra cash ;) .


SysterDen lilla skiten som jag håller i har tattuerat sig. Bra gjort lillasyster, den blev fin :)

Baadaa nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0