Long time no see

Längesen jag gjorde det här, ber om ursäkt :D
Har ju inte skrivit sen vi åkte till Ayia Napa ju, väldigt dåligt. Jag orkar inte skriva ner allt vi gjorde där nere. Dessutom tror jag att de flesta som läser denna bloggen praktiskt taget hört allt ;)



 




Imorgon är en stor dag, kanske tillome den största dagen i mitt liv. Jag är livrädd fast jag borde inte vara det. Det är ju inte direkt på liv och död. Men det skulle kännas så skönt att få det ur världen, jag skulle älska om det bara gick som jag ville. Jag har förberett mig men det känns inte tillräckligt, det finns säkert hundra saker mer som jag skulle kunnat göra. Men jag har slut på idéer. Nu finns det bara kvar att repetera hela natten, sen göra mitt bästa imorgon.

Sen på kvällen blir det fest, hur det än går! Det ska man veta, att även om man ältar och funderar vad som gick fel som ändrar det aldrig resultatet :) Så det är lika bra att fortsätta som vanligt, jag kommer dock kanske vara lite gladare om det går bra ;)

Nu ska jag sätta mig med den förbannade boken, och läsa tills mina ögon blöder.

Förresten så är det svinkallt i mitt rum så det är nästa obeboligt, jag sitter med raggsockar, två filtar- täcke, och fullt påklädd. Förjävlig är denna kylan.

BYE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0