Riktiga saker.

Idag vaknade jag klockan 14.14, helt död och ville bara somna om. Jag orkar inte göra någonting idag, mor kommer hem snart och jag har lovat att jag skulle övningsköra med henne :/ brukar det inte vara tvärtom?

I veckan, nu på lovet då alltså så ska jag förbereda mitt nationella svenska prov som vi har nästa vecka. SJUUKT surt men det måste göras.

Sen har jag bestämt mig för att sluta röka också, på riktigt. För jag har hört att det är farligt för en!? Vaah. Så det är dags nu.

Julia Ryd fyller även 18 bast på onsdag, stort :D . Har lovat att följa med ut och kolla runt lite. Blir nog jätte skoj med tanke på att det är lov och allt :D

Nu ska jag steka ägg , det är en ny passion. Jag har börjat gilla ägg :D

Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0