Vaken

Nu vaken, sisådär dåligt mådde jag idag. Men ändå det var ganska roligt, spårade ur lite på slutet kanske. Men väl hemma så var det skönt att ta en dusch sen sitta uppe och snacka med syster till klockan 6 på morgonen :)

Just nu tittar jag på I want to work for Diddy , jag tycker att det är skit roligt :D

Snart ska jag åka upp till jobbet och jobba till 23.00, suuurt. Jag som planerat värsta halloweenklädseln och hade festen och drickat och ALLT. Så måste jag jobba, HATA MITT LIV JUST NU.

Nu ska jag kolla buss, smeta på lite smink och sen åka. Höres senare.
Alla andra får väl ha en jävligt trevlig afton...

Kommentarer
Postat av: alex

Stackare vilka problem du har. Att välja är svårt! Hörs senare.

2009-10-31 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0