Vet du att..

Jag blir galen, fel DU gör mig galen. Jag är inte gjord för att hålla på såhär, du ger mig huvudvärk. Jag får liksom bojkotta min telefon, för det är så enkelt att bara skicka ett sms. Men jag vill inte, det är inte jag som skriver. Det är idioten som inte vet bättre. Men nu på senare tid har jag faktiskt börjat skaffa lite självkontroll, tro det eller. Vilket måste kännas jobbigt eftersom du tror att du vet och kan allt om mig. Det här visste du inte, och jag vet att du inte gillar det ;)  

Pratar med alex nu och vi ska på lunch imorgon, är nämligen ledig efter skolan. Skit skönt att bara ta en dag att relaxa, men inte så länge måste fortfarande läsa ut boken jag skrev om för några inlägg sen.
Alex skrev något jätte fint till mig när jag sa att jag kände mig lite nere idag, "Gårdagen är historia, morgondagen är ett mysterium och nuet är en gåva" . Fantastiskt fint, tror knappast att hon har kommit på det men jag har faktiskt aldrig hört det innan :)

Nu ska jag glo på en film, får se vad jag är på humör för. Natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0