020909

                    Petra fyller ju år idag också, den stora siffran 18. Grattis :D
                           Så de ska ut idag, jag ska bara följa med en stund och träffa folk. 
                                         Många som skulle ut idag ju, till o'learys ska jag troligen då. Blir roligt :D
               <- PEETRAAH (puck) 

Var på körskolan innan, han är ju för rolig som jag kör med alltså. Innan denna lektion sa han att det var den sista sen idag snackade han helt obekymrat på om att vi skulle boka två till sen boka uppkörning och teorin. Jag hänger inte med :( Sen gjorde jag världens tabbe också och sa att jag kunde köra nästa måndag fast jag inte kommer hem förän 03.00 på morgonen till tisdagen. Vilket jag måste ringa och berätta, sjukt pinsamt.

Ikväll börjas det också förberedas med pengar och packning, det bästa med att resa någonstans är fan att packa :D haha. Lägga fram alla sommarkläder & skor och sedan matcha, syna och packa ner. AS KUL :D Jag ska lägga upp lite bilder sen hur det ser ut när jag packar, värsta cirkusen :)

Sen också ladda med ny musik, se om jag vill ha med mig någon bok på planet eller tidning.
Sen mååååste jag gå och köpa handsprit imorgon annars kommer jag ha panik där nere varenda dag..
Växla lite pengar imorgon så har man det gjort, sen köpa lite småprylar.

Nu ska jag förbereda mig för kvällen, frågan är om jag kanske ska packa imorgon. Jaja jag får se vad jag hinner med. Hejdå med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0