030909 - 16:36

Hejsan, nu är jag hemma för första riktiga gången idag. Skööönt, ska dock redan åka och jobba snart men jag ser inte fram emot det. I detta vädret hade jag velat bara ligga inne och mysa med film och min älskade chokladmjölk.

Idag har vi provat studentmössor, det gick alldeles utmärkt. Jag älskar min mössa! Så söt är den och jag kommer gilla den ännu mer för att jag betalar för den :D Det var meningen att jag skulle ta bilder men det glömde jag helt och hållet bort när jag var helt uppe i mössan/accessoarer och annat roligt. Blir dock inte lika kul när räkningen kommer, usch.

JAG VILL INTE JOBBA, kan ingen åka och göra det istället för mig?

Nej nu ska jag lösa lite pengar till telefonräkningen, men eftersom jag tydligen inte får studiebidraget som jag räknat med får jag låna lite pengar från mitt sparkonto. Vilket suger för det är mina Ayia Napa pengar :)

Hej med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0