Borta bra men sängen bäst

Jag älskar min säng.

Nu kom jag hem, snabbt och säkert. Eller snabbt vet jag inte gick otroligt långsamt enligt mig egentligen, men talesättet är väl så. Snabbt och säkert?

Jag tänkte visa någon bild från ikväll :D Men först ska jag berätta. Jag gick ner mot stan, bongo faktiskt. Där mötte jag Fanny, Emelie och Sanna. Sen kom Louise och Klara. Vi satt där från 8 till ungefär halv 10.

 visst är dom väl soeta :D <3


Sen gick vi ( Jag, Klara och Louise ) till Sir Simon's där jag för första gången fick träffa Louises pojkvän Erik. BIG MOMENT. Sen kom Petra och gänget och jag följde med dem till centrum.

 Vi hade gööör roligt :D

Vi satt mest och skrattade åt ungefär 7 personer som tydligen allihopa fått sin 40års kris på samma dag. De stod och dansade så vackert till Magnus Uggla och vi satt och sjöng och skrattade åt dom. Redigt kul :)

Men tillbaka till allvaret, imorgon skola klockan 8 slutar dock 11. Fast vi har studentmöss utprovning 14.30. Men eftersom Louise bor precis jämte skolan tänker jag inte gå hem. Utan vi ska gå till McDonken där Sanna jobbar och vi ska få gratis mat sen ska vi hem till Louise och käka som aldrig förr. Sen sova :D As najs.

Men nu måste jag sova, mina ögonlock vill inte som mitt huvud. Utan dom stängs lite när de känner för det :)

NATTI. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0