Onsdag 11.50

Hej allihopa ! Nyss hemkommen från första riktiga skoldagen på en vecka typ. Det var inte så roligt men jag är glad att jag orkade hade blivit jobbigt att vara sjuk så länge, sen åka bort en vecka till.

Nu klockan halv 1 så ska jag gå på min sista körlektion sen har jag bara halkbanan, teorin och uppkörningen kvar ju ! Najs.

Inatt sov jag inte mindre än 12 timmar, starkt gjort av en som normalt sover 6. Jag hade ordentligt med energi när jag vaknade :)
Det är storm här i Jönköping idag, blåser något så in i helskotta. Tog ett jäkla tag cykla hem över bron där det blåste som värst.

Jag blir galen! Just som jag sitter här och skriver är det någon galning i lägenheten under som håller på och borrar. Vad det än är han borrar så verkar det inte kunna ta slut. Det är alltid något med detta förbannade huset, antingen borrning, eller så drar de om sladdar och så är elen borta, eller vattnet. Hela detta huset behöves göras om helt och hållet och jag önskar de kunde göra det på en dag, och att jag inte är hemma den dagen.

Nu måste jag gå om jag ska hinna till BA, :D hejdå på er.

5 DAGAR KVAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0