4 F-ING DAGAR!

4 dagar kvar tills jag och Julia "Pullan" Lennartsson drar till Turkiet, Alanya för en vecka av endast fest, sol och bad. Det kommer bli så otroligt jävla skönt att lämna guldstaden ett tag.

Det regnar ute, äckligt deprimerande. Men ikväll firas valborg (varför?) Ingen vet, eller någon gör säkert men jag bryr mig inte. Man kan lika gärna fira att det är fredag?
Jag har inte insett att min syster har blogg, men nu har jag suttit och läst den. Hon skriver ju sådana söta saker om mig. Att jag är knäpp, väcker henne mitt i natten och om killar som jag "träffar". Hälften är inte sant, men hälften är, vilken? Intressant läsning dock, haha.





Hotellet, Park Alanya

Nu ska jag göra mig iordning för att fira den mest obetydligaste helgdagen av alla. Valborg pfft, majeld - kommer stinka eld. Men tagg ändå vettja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0