fredagar är den bästa av dagar

Just denna fredagen slår ju allt också, nu har man lov och det är aldrig fel!

Jag har börjat ogilla min telefon, jag har haft den i snart tre veckor och jag bara tappar den hela tiden. Den är jätte hal, och knappar känns jobbigt. Jag saknar min dumma touch telefon.
Igår lagade jag och pappa tacos, jävligt gott må jag säga. Dessutom åkte jag och handlade, solo! Jag tycker det är skit kul :D Däremot hatar jag när jag ställer in kassarna och kör och när jag är framme ligger allt huller om buller. Ackack, så kan det vara.
Ikväll blir det utgång med Alex min sköna. Vi kör bigbongo ikväll ju :D Fint som attan. Imorgon ska jag följa med som smakråd till far som ska köpa ny klocka. Sen blir det lugnt på kvällen och tagga jobb på söndagen. Sen börjar lovet. Kunde verkligen inte kommit vid ett bättre tillfälle, i like.

Jag har börjat få såna här flashbacks hela tiden, jag kan komma ihåg saker som jag aldrig ens lagt märke till innan. Det känns lite läskigt och jag fattar inte varför. Inte för att jag går runt med minnesluckor hela tiden utan just för att vissa sqker tycker man är värda att lägga på minnet medans andra sållas bort. Men nu har de bortsållade minnena kommit tillbaka. Det känns sådär.

Musik

Jaicko Lawrence - Oh yeah
Cheryl Cole - Fight for this love
3OH!3 - Starstrukk
Pitbull ft. Akon - Shut it down
David Rush - Shooting star
Alexandra Burke - Bad boys (ÄLSKAR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0