Seg lördag.

Jag och Julia vaknade klockan ca 16.00 helt halvt medvetslösa i min säng. Trötta och hungriga steg vi upp och gick och åt på Chili Thai (gott) Där gick vi igenom allt från fredagskvällen, vilket var ganska mycket. Det mesta helt hysteriskt roligt, det andra både sorgligt och patetiskt. Sen pratade vi även väder och bubblorna i pepsin.

Just nu är jag sjukt trött och bara vill sova, men ibland vill sig ju inte det heller. Då får man roa sig med annat. Jag tex. Taggar sönder inför att se Shutter Island imorgon med min kära syster. Har sett fram emot detta sen vi bokade (i typ torsdags)

Men iallafall, allmänt konstig helg än så länge. Får se om den normaliserar sig imorgon. Knappast.

Har några fina bilder som jag skulle vilja dela med mig av från helgen men det får jag inte för de medverkande :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0