What.

What the fuck är det som händer!? Världen är upp och ner, fiskar på land och det skulle lika gärna kunna vara lika varmt som i jordens mitt, för just nu känns det som jag dött och hamnat i helvetet. Allt är helt och hållet åt fan. Jag har ingen aning om vad som ska göras. Just nu ska jag hålla mig undan tills det värsta är över, sedan kommer jag tillbaka. Jag har ingen koll, hatar denna känslan. DAMN IT.

Nu ska jag åka och jobba, min fristad. Sen ska jag försöka att inte köra av vägen i detta förbannade väder. Woho rimm. Jag är sjukt otaggad på att göra något ikväll, jag vill bara ligga hemma och våndas och vänta ut stormen. Jag behöver en klippa, en som vet varför allt började och när allt slutar. Men min klippa är just nu i Wisconsin, jag brukade berätta allt för min kära skåne Clara. Hon brukade inte dömma (alltid) men som hon brukar säga så kan det hända att jag råkar ut för sådana saker som gör att hon antingen måste lägga världens fetaste kommentar eller helt enkelt bara himla med ögonen och as garva. Det saknar jag, haha.

Får se om vi ses ute ikväll, annars vet ni vad jag gör.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0