01.50

Borde sova, försöka vända tillbaka dygnet. Men det vill sig inte, typiskt.

Imorgon är jag ledig, ska ägna dagen åt att träna och städa :D Precis vad jag känner för, haha. Vid tolv ska jag möta Fanny så ska vi gymma. Sen går jag hem och städar, då delade Julia med sig att hon ville följa med och titta på(?) Visste inte att det var så intressant att se mig damsuga... Sen på kvällen blir det pass med Petra och Fanny, kanske Nicolina om hennes hals blir bättre. Krya på´t ( Jag vet att du läser :D )

Nu har jag jobbat och träffat människor, nu vill jag bara sova och tänka på något annat. Helst något overkligt, som aldrig någonsin i hela världen kommer hända. Lär inte bli så svårt :)

Natti <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack mitt snuttegull, hårdträning nästa hela vecka? och vilodag på tis?

Förresten..klart jag läser :) <3

2010-01-21 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0