13/01 - 10

Nyss hemkommen från ett hyffast kort men effektivt träningspass på Nordic :D Nu börjar man komma in i rutinen, och det är sjukt gött att somna efter man tränat och är nyduschad, och det är alltid det jag ser fram emot ;) Veckan har bokstavligt talat flugit förbi, imorgon är det redan torsdag wtf. Men inte mig emot :D
För på fredag taggar vi utgång med massa trevliga peps. Sen på lördag blir det till att åka bräda med Alex i ulricehamn, fett najs! Sen på lördagskvällen är det personalfest på portalen, alla inbjudna! Såklart inte, utan det är ju bara folk från det sjukt exklusiva jobbet på Scandic som är, vilket är jag ;) Glammigt, javisst.

Nu taggar jag sönder att bara lägga mig ner, kommer däcka inom två sek :)
Natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0