Bara för att.

Bara för att jag var ledig idag så var jag och tränade med Fanny, och bara för att vi är så jäkla grymma så gjorde vi det bra.

Bara för att jag tyckte mitt rum var små skabbigt så städade jag, dammade, damsög och hade mig.

Bara för att jag och julia var hungriga stekte vi hamburgare, och bara för att vi hade slut på grillkrydda och fick använda någon indisk sak som luktade och smakade exakt samma sak (fast godare) så skrek julia.

Bara för att julia eller min syster har någon koll på universum har vi haft en del intressanta diskussioner.

Bara för att alex har körkort och en bill tillgänglig så har vi åkt på varenda gata, i dalvik, stan och huskvarna.

Bara för att jag enligt julia inte låter som mjig själv på sms så ska jag ändra på det :)

Bara för att jag är trött nu så ska jag sova.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0