kvällen..

Sicken kväll.

Det var nästan allt som jag hade att säga om ikväll, men vafan det är fredag! Eller nu tekniskt sett är det lördag.
Centrum sööööÖÖÖggGG ikväll, Hemma hos alex var roligt. Där spelades gyllene tider, och magnus och massa annat ( såkallat mm.) Om några timmar ska jag upp och köra mig och petra till Mjölby (flour village) då ska vi äta chineese food, och gå på stan och kolla på någon fotboll (?) Det blir najs :D Nojar lite över att gå upp kl 9 och sätta mig i en bil dock, det är inte så troligt att alkoholen har gått ur min kropp då, men man får hoppas att snutarna tar en sjusovare och inte gillar mjölbyvägen :D vilken väg det nu är?

God natt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0