Mitt nya liv

Från och med igår egentligen ;) Men skriver nu. Ska ner till Nordic snart och köpa ett halvårskort på gymmet. Sen ska jag även börja med en sorts diet, haha. Ingen som jag pratat med tror att jag kommer klara det, men jag kommer överraska :D Tex. åt jag broccoli idag för första gången i mitt liv. Inte så farligt som man kan tro, fast Madde blev nog lite skrämd av mitt ansiktsuttryck ;) haha.

I helgen var jag och Julia nere i skåne på avskedsfest för Clara, som har bestämt sig för att lämna allt och åka till USA ett år. Fantastiskt kul tror jag hon kommer ha :D Spårade lite på slutet av kvällen fast det var värt resan tycker jag allt, och jag har hört att det inte var så kul här uppe så bra vald helg alltså.



Musik
Ke$ha - Kiss ´N Tell
Kanye West - Can't tell me nothing
Lady Gaga ft. Beyonce - Telephone
Trey Songz - Can't help but wait


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0