Party helg

Vilken jä*la helg, helt sinnes. På fredagen körde jag värsta krogrundan med Alexandra och Nicolina. Först var jag och Alex på bongo, senare gick vi till bongo. Dit kom även Tim och Viktor, trevliga pojkar ;) haha. Sen kom Nicolina med hela gänget så det blev jäkligt trångt vi vårat bord. Sen en efter en trillade vi iväg till centrum. Riktigt najs. Vi dansade, söp och gjorde bort oss. Precis så som det ska vara :)

Vad jag inte tänkte på mellan shotarna, redbull vodkan, cidern och allt annat jag fick i mig var att jag och Alex skulle ju till Ulricehamn kl 10 dagen efter, och jag skulle köra! Så vet inte riktigt tiden då jag var hemma, men kom hem gjorde jag. Var uppe sen och sov i ca 3,5 timme innan det var dags att gå upp och hämta Alex. Vi åkte dit trötta och bakfulla satan, drack kaffe som svampar och åt äggmacka :) När vi väl kommit fram och jag hyrt allt, köpt liftkort och fått på oss skiten. Så åker vi upp för backen. Sen i ungefär i mitten av backen på FÖRSTA åket. Så sa vi båda två i munnen på varandra: Fy faaan vad tråkigt!
Så vi åkte nerför backen, sålde våra liftkort, jag lämnade tillbaka brädan så satte vi oss i bilen och förberedde oss för hemfärd. Efter en bit fick någon av oss den strålande idén att vi skulle åka till Ullared. Sagt och gjort, haha. Inget folk och vi gick och plockade på oss småprylar. När klockan var ungefär fyra känner jag magen kurra. Jag funderade på när senaste gången var jag åt mat. Kom då fram till att det var lunchen i skolan i fredags. Då åt vi, sen förberedde oss för den riktigt hemfärden. Höll dock på att däcka framför ratten säkert tre ggr så Alex fick sitta och ställa frågor till mig hela tiden. Jag skulle räkna ut hur mycket vi köpt för, vad vi köpt och sådan skit ;) Men det var snällt av henne :D

Sen gick jag på personalfest på portalen och träffade Herr Åber (Cathrine) Vi satt och fick i oss en hel del innan vi gick till amor. Sen gick vi till Sliver och hade livets kväll. Hahah, vi garvade och körde sällskapsresan citat hela jäkla kvällen. Sen åkte vi hem, och jag somnade nästan direkt. Fast inte föräns jag skickat iväg några sms som mer än de flesta hade passat utmärkt på nattensmess.se . Fett kul och lagom pinsamt.

Några bilder från helgen, ursäktar kvalitén men den är alkohol påverkad.

Från fredags:





Från Ulricehamn:





Nu ska jag bada sen kolla på No Country for Old Men, riktigt fint.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0